fbpx
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula euripidis, hinc partem.
Вече имате регистрация? Влезте и качете нова кауза »

Организация:
Фондация Образователно Равенство Аутизъм България

Фондация Образователно Равенство Аутизъм България
Адрес:
гр. София, ул.Русалийски проход 14,ет.4,ап.8
Имейл:
malyakova@yahoo.com
Информационен портал за НПО в България:
Линк към профила
Дарителска страница на организацията:
Линк към страницата
Социални мрежи:
Фондация Образователно Равенство Аутизъм България
ФОРАБ предоставя ефективна репертоарна обучителна програма за деца с разстройства от аутистичния спектър, създавайки образователни звена към училища. Програмата обучава децата в основни репертоари - четене, писане, слушане, участие, искане,решаване на проблеми и изслдване.

КАУЗА:
Аутизъм – образователно равенство за деца

Дарителски механизми

Банкова сметка:
Дари чрез:

Нашата кауза е да предоставим квалифицирана образователна програма за деца с разстройства от аутистичния спектър (РАС). След преминаване на всички уроци в програмата, децата придобиват развити компетенции, които ще увеличат възможностите за тяхното социално включване и приобщаване във всички сфери на ежедневния живот в обществото.
Достъпът до образование и наличието на подкрепяща среда за деца с нарушения от аутистичния спектър (РАС), които имат специални образователни потребности, са предпоставка за равнопоставеност и осигуряване на равни възможности, чрез създаване на условия за пълноценното им включване в обществото.

В България все още значителен брой деца с РАС не получават необходимото им образование или обучението се провежда в домашна среда, чрез прилагане на индивидуална форма на занимания. Въпреки че индивидуалната форма на обучение предлага пряка ангажираност на преподавателите с децата, те се лишават от незаменимата възможност да общуват със своите връстници, с което да се научат да бъдат самостоятелни, равнопоставени и пълноценни членове на обществото. В резултат на това голяма част от техните възможности и социални умения остават недостатъчно развити. Дългосрочните последици от така прилаганият подход са трайна социална изолация, неконкурентно способност на пазара на труда, неумение за справяне с житейски ситуации.